Παναγιωτάκης: Έμφαση στις ενεργειακές υπηρεσίες και την εξοικονόμηση για τη ΔΕΗ
Η εξοικονόμηση είναι η πιο σημαντική πηγή ενέργειας, τόνισε σήμερα ο πρόεδρος της ΔΕΗ, Μανώλης Παναγιωτάκης, δίνοντας το στίγμα της μελλοντικής κατεύθυνσης που θα πάρει η επιχείρηση.
"Αποφασισαμε να δημιουργήσουμε πρότυπα δεξιοτήτων σε συνεργασία με ιδιωτικές εταιρείες. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για συνεργασίες", υπογράμμισε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της ΔΕΗ.
Αναφορικά με την απανθρακοποίηση, είπε ότι δεν αφορά μόνο την ηλεκτροπαραγωγή, αλλά και την θέρμανση και τις μεταφορές. "Οδηγεί σε μεγαλύτερη κατανάλωση ηλ. ενέργειας, άρα χρειαζόμαστε ολοκληρωμένο ενεργειακό σχεδιασμό. Χρειαζόμαστε κατάλληλες υποδομές για τη διείσδυση του ηλεκτρισμού. Η ΔΕΗ αποφάσισε να συνεργαστεί με άλλες εταιρείες για τις ΑΠΕ και τις υποδομές", τόνισε.
Σε μια τέτοια περιφερειακή αγορά η ΔΕΗ επιδιώκει να είναι ενεργός πυλώνας παρέχοντας υποστήριξη στους φορείς, όπως είπε ο πρόεδρος της ΔΕΗ.
Ο κ. Παναγιωτάκης στάθηκε ιδιαίτερα στις ενεργειακές υπηρεσίες και την εξοικονομηση. "Η στρατηγική της ΔΕΗ επενδύει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και στην επέκταση σε νέες αγορές. Η ευελιξία είναι απαραίτητη. Η ΔΕΗ ήταν και θα είναι ισχυρή και θα την οδηγήσουμε στην επόμενη ημέρα με σταθερότητα. Η επιχείρηση είναι ανοικτή σε όλες τις εταιρείες για συνεργασία. Ευελπιστώ ότι οι συνεργασίες με τις κινεζικές εταιρείες θα λάβουν σύντομα σάρκα και οστά", κατέληξε.