Χωρίς θέρμανση τρεις υγειονομικές μονάδες του ΙΚΑ στο Κερατσίνι
Τα αποθέματα πετρελαίου θέρμανσης εξαντλήθηκαν στα υποκαταστήματα του ΙΚΑ Αμφιάλης, Κερατσινίου και Ταμπουρίων, σύμφωνα με το zougla.gr.
Οι πάντες δηλώνουν αναρμόδιοι για την εκταμίευση κονδυλίων προκειμένου να αγοραστούν οι ικανές και αναγκαίες ποσότητες που θα εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία τους.
Η Β’ ΔΥΠΕ παραπέμπει τους υπευθύνους των υγειονομικών μονάδων του Κερατσινίου στη διοίκηση του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νικαίας, προκειμένου να αντληθούν χρήματα από τα ταμεία του ώστε να εξασφαλιστεί το πετρέλαιο θέρμανσης στα ιατρεία του ΙΚΑ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM