ΘΕΣΙΦ προς Σαμαρά: Η καταστροφή των παραγωγών από φ/β γίνεται βάσει σχεδίου;

ΘΕΣΙΦ προς Σαμαρά: Η καταστροφή των παραγωγών από φ/β γίνεται βάσει σχεδίου;

ΘΕΣΙΦ προς Σαμαρά: Η καταστροφή των παραγωγών από φ/β γίνεται βάσει σχεδίου;
20 12 2013 | 09:57

Επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά με κοινοποίηση στον υφυπουργό ΠΕΚΑ, Μάκη Παπαγεωργίου, απέστειλε ο Θεσσαλικός Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Φωτοβολταϊκών Πάρκων (ΘΕΣΙΦ) με θέμα «Καταστροφή των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά».

Στην επιστολή του ο σύνδεσμος αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Αξιότιμε κε Πρωθυπουργέ

Οι αρμόδιοι παράγοντες της Κυβέρνησης σας οδηγούν τις επιχειρήσεις των φωτοβολταϊκών πάρκων στην χρεωκοπία.

Το ερώτημα μας είναι αυτό γίνεται βάσει σχεδίου ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται.»

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM