Μέτοχος στην κ/ξ του Desertec το CERPI

Μέτοχος στην κ/ξ του Desertec το CERPI

Μέτοχος στην κ/ξ του Desertec το CERPI
16 12 2013 | 15:09

Η εταιρεία διαχείρισης του ηλεκτρικού δικτύου της Κίνας, μεγαλύτερη κρατική επιχείρηση αυτού του είδους στον κόσμο, συμφώνησε να λάβει μέρος στο φιλόδοξο σχέδιο Desertec, το οποίο οραματίζεται την μαζική εγκατάσταση ηλιακών μονάδων στην Βόρεια Αφρική και τη μεταφορά του ηλεκτρισμού στην Ευρώπη.

Ειδικότερα, το Ινστιτούτο Ερευνών στην Ηλεκτρική Ενέργεια (CERPI), θυγατρική του κινεζικού διαχειριστή, ανακοίνωσε ότι θα γίνει μέτοχος στην κοινοπραξία του Desertec.

Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος του CERPI, Λιανγκ Ζονγκ Γιάο, «ένας από τους στρατηγικούς τομείς ενδιαφέροντος της SGCC είναι η παγκόσμια μεταφορά της ανανεώσιμης ενέργειας. Υπό αυτό το πλαίσιο, η SGCC είναι πρόθυμη να βρει τρόπους με τους οποίους να συμβάλει σε μελλοντικά σχέδια μεταφοράς ηλεκτρισμού, συνδέοντας χώρες και ηπείρους».

«Αντιμετωπίζουμε το Desertec ως μια ξεχωριστή συμμαχία με ισχυρή φήμη για την ενσωμάτωση της ανανεώσιμης ενέργειας από τις ερήμους σε διασυνδεδεμένα ηλεκτρικά συστήματα», πρόσθεσε.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM