Armstrong: Επενδύσεις 1,2 δισ. δολάρια σε φ/β και ΑΠΕ στη ΝΑ. Ασία
Επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. δολαρίων σχεδιάζει να πραγματοποιήσει η Amstrong Asset Management στη νοτιοανατολική Ασία.
Το κονδύλι θα προέλθει από το fund “καθαρής” ενέργειας South - East Asia Clean Energy και θα αφορά φωτοβολταϊκά και έργα ΑΠΕ σε Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη και Ινδονησία, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η εταιρεία θα επενδύσει κυρίως σε φ/β και μίνι υδροηλεκτρικά, ενώ το 30% των χρημάτων θα διατεθεί για την ολοκλήρωση έργων ενεργειακής αποδοτικότητας.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM