Επένδυση 100 εκατ. δολ. από τη First Solar στην Ιαπωνία
Τις λεπτομέρειες της επένδυσης 100 εκατ. δολαρίων στην αγορά φωτοβολταϊκών της Ιαπωνίας αποκάλυψε η αμερικανική First Solar.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα συνεργαστεί με τοπικές εταιρείες για την ανάπτυξη, κατασκευή και λειτουργία φωτοβολταϊκών σταθμών παραγωγής ενέργειας σε ολόκληρη της χώρα, σε μια προσπάθεια να προωθηθεί περισσότερο η ηλιακή ενέργεια μετά και το ατύχημα του 2011 στη Φουκουσίμα.
Η ιαπωνική κυβέρνηση έχει θέσει ως στόχο ως το 2020 να έχει εγκαταστήσει φ/β ισχύος 28 GW.
«Η Ιαπωνία υιοθετεί πλέον την προοδευτική ενσωμάτωση μιας καθαρής και ασφαλούς Ανανεώσιμης Πηγής Ενέργειας, για να αντιμετωπίσει το κενό που δημιούργησε η αδράνεια της πυρηνικής ενέργειας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της First Solar, James Hughes.
Η αμερικανική εταιρεία θα συνεργαστεί με την JX Nippon Oil & Energy Corporation, εταιρεία που θα διανέμει τα φ/β πλαίσια της First Solar σε ολόκληρη της χώρα ως τον Απρίλιο του 2015.