Επένδυση 100 εκατ. δολ. από τη First Solar στην Ιαπωνία

Επένδυση 100 εκατ. δολ. από τη First Solar στην Ιαπωνία

Επένδυση 100 εκατ. δολ. από τη First Solar στην Ιαπωνία
18 11 2013 | 13:02

Τις λεπτομέρειες της επένδυσης 100 εκατ. δολαρίων στην αγορά φωτοβολταϊκών της Ιαπωνίας αποκάλυψε η αμερικανική First Solar.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα συνεργαστεί με τοπικές εταιρείες για την ανάπτυξη, κατασκευή και λειτουργία φωτοβολταϊκών σταθμών παραγωγής ενέργειας σε ολόκληρη της χώρα, σε μια προσπάθεια να προωθηθεί περισσότερο η ηλιακή ενέργεια μετά και το ατύχημα του 2011 στη Φουκουσίμα.

Η ιαπωνική κυβέρνηση έχει θέσει ως στόχο ως το 2020 να έχει εγκαταστήσει φ/β ισχύος 28 GW.

«Η Ιαπωνία υιοθετεί πλέον την προοδευτική ενσωμάτωση μιας καθαρής και ασφαλούς Ανανεώσιμης Πηγής Ενέργειας, για να αντιμετωπίσει το κενό που δημιούργησε η αδράνεια της πυρηνικής ενέργειας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της First Solar, James Hughes.

Η αμερικανική εταιρεία θα συνεργαστεί με την JX Nippon Oil & Energy Corporation, εταιρεία που θα διανέμει τα φ/β πλαίσια της First Solar σε ολόκληρη της χώρα ως τον Απρίλιο του 2015.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM