«Χαράτσι» στα οικιακά φωτοβολταϊκά βάζει η Αριζόνα

«Χαράτσι» στα οικιακά φωτοβολταϊκά βάζει η Αριζόνα

«Χαράτσι» στα οικιακά φωτοβολταϊκά βάζει η Αριζόνα
15 11 2013 | 14:02

Η Αριζόνα γίνεται η πρώτη Πολιτεία των ΗΠΑ που επιβάλει τέλος στους ιδιοκτήτες οικιακών φωτοβολταϊκών, κάτι το οποίο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι αμερικανικές βιομηχανίες του κλάδου, δημιουργεί ένα «αρνητικό προηγούμενο» για το σύνολο των ΗΠΑ.

Μετά από διήμερες διαβουλεύσεις, η αρμόδια επιτροπή Arizona Corporation Commission με ψήφους 3 – 2 αποφάσισε την επιβολή τέλους 0,70 δολ. ανά κιλοβάτ στους καταναλωτές που εγκαθιστούν συστήματα φωτοβολταϊκών με το μοντέλο του net metering.

Βασικό επιχείρημα για την επιβολή του τέλους αποτέλεσε το γεγονός ότι το κόστος για τα ολοένα αυξανόμενα οικιακά φωτοβολταϊκά μετακυλιόταν στο σύνολο των φορολογούμενων καταναλωτών.

Το τέλος θα επιβληθεί σε όλα τα νέα συστήματα που θα εγκατασταθούν μετά τις 31 Δεκεμβρίου 2013.

Η επιβάρυνση για ένα μέσο ιδιοκτήτη αναμένεται να ανέλθει σε 5 δολάρια μηνιαίως.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM