Δέσμευση Ιατρίδη στους "φ/β" αγρότες για την αυτοπαραγωγή
Να προωθήσει το αίτημα των «φωτοβολταϊκών» αγροτών για την αυτοπαραγωγή δεσμεύθηκε ο ειδικός γραμματέας κοινοτικών πόρων και υποδομών του ΥΠΑΑΤ, κ. Ιατρίδης, σε συνεννόηση πάντα με το ΥΠΕΚΑ.
Σύμφωνα με το paseges.gr, ο πρόεδρος της ΕΑΣ Αγρινίου και μέλος στο ΔΣ της ΠΑΣΕΓΕΣ, Θωμάς Κουτσουπιάς συναντήθηκε με κ. Ιατρίδη αποσπώντας δεσμεύσεις για ζητήματα που αφορούν πολλές χιλιάδες παραγωγούς.
Συγκεκριμένα, ο κ. Ιατρίδης δεσμεύτηκε για επίσπευση πληρωμών στο πλαίσιο του Μέτρου 144, το γνωστό εννιαχίλιαρο και συγκεκριμένα την γ’ δόση, βάσει των αιτημάτων της ΕΑΣ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM