ΘΕΣΙΦ προς Σαμαρά: Η καταστροφή των παραγωγών από φ/β γίνεται βάσει σχεδίου;
Επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά με κοινοποίηση στον υφυπουργό ΠΕΚΑ, Μάκη Παπαγεωργίου, απέστειλε ο Θεσσαλικός Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Φωτοβολταϊκών Πάρκων (ΘΕΣΙΦ) με θέμα «Καταστροφή των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά».
Στην επιστολή του ο σύνδεσμος αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Αξιότιμε κε Πρωθυπουργέ
Οι αρμόδιοι παράγοντες της Κυβέρνησης σας οδηγούν τις επιχειρήσεις των φωτοβολταϊκών πάρκων στην χρεωκοπία.
Το ερώτημα μας είναι αυτό γίνεται βάσει σχεδίου ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται.»
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM