Σε περικοπή 52 θέσεων εργασίας προχωρά η Conergy

Σε περικοπή 52 θέσεων εργασίας προχωρά η Conergy

Σε περικοπή 52 θέσεων εργασίας προχωρά η Conergy
02 10 2013 | 11:45

Η γερμανική Conergy ανακοίνωσε ότι τον Οκτώβριο θα προχωρήσει σε 52 επιπλέον απολύσεις προσωπικού από τους συνολικά 152 εργαζόμενους που απασχολεί στο εργοστάσιο κατασκευής φ/β.

Ο στόχος είναι να προχωρήσει άμεσα σε cost saving και αναδιάρθρωση της εταιρείας, ώστε σύντομα να βρεθεί επενδυτής για την αγορά της εν λόγω κατασκευαστικής μονάδας, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Stefan Spork.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM