Πληρώνει για το Μάιο τα φωτοβολταϊκά ο ΛΑΓΗΕ
Τη Δευτέρα 30/12/2013 θα συνεχιστεί η εξόφληση τιμολογίων για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ για το μήνα Μάιο, με πληρωτέο ποσό έως και 120.000€, όπως ανακοίνωσε ο ΛΑΓΗΕ.
Με τη νέα αυτή εντολή προς τις Τράπεζες θα έχουν συνολικά εξοφληθεί 9.650 παραγωγοί για το Μάιο (το 79% του συνόλου των εγκαταστάσεων).
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου, είχε πραγματοποιηθεί η εξόφληση των παραγωγών για τον Απρίλιο ενώ είχε ξεκινήσει η εξόφληση μέρους των παραγωγών και για το Μάιο.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM