Μονάδα συμπαραγωγής με τη χρήση βιομάζας στην Πτολεμαΐδα

Μονάδα συμπαραγωγής με τη χρήση βιομάζας στην Πτολεμαΐδα

Μονάδα συμπαραγωγής με τη χρήση βιομάζας στην Πτολεμαΐδα
05 04 2013 | 13:30

Μονάδα συμπαραγωγής ηλεκτρισμού – θερμότητας με τη χρήση βιομάζας πρόκειται να εγκαταστήσει σε χώρο της πρώην ΑΕΒΑΛ η δημοτική επιχείρηση τηλεθέρμανσης Πτολεμαϊδας χρησιμοποιώντας ως προϊόντα καύσης αγροτικά και δασικά υπολείμματα αλλά και τυποποιημένη βιομάζα ( πέλλετ).

Η μελέτη του έργου συντάσσεται ήδη από το ΕΚΕΤΑ – ΙΔΕΠ ο προϋπολογισμός εκτιμάται στα 4- 5 εκατομμύρια ενώ διερευνώνται τα προγράμματα χρηματοδότησης καθόσον πρόκειται για πιλοτικό έργο και η εμπειρία υλοποίησης ανάλογων δράσεων στην χώρα μας δεν είναι ανεπτυγμένη.

Η παραγόμενη θερμική ενέργεια θα τροφοδοτεί τους εναποθηκευτές θερμότητας της ΔΕΤΗΠ καλύπτοντας τη ζήτηση σε περιόδους αιχμής ενώ η ηλεκτροπαραγωή θα διατίθεται προς πώληση στην ΔΕΗ. Το έργο αναμένεται να λειτουργήσει σε ενάμισι χρόνο.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM