Κλείνει, τον Φεβρουάριο, εργοστάσιο παραγωγής φ/β στην Ουαλία η Sharp

Κλείνει, τον Φεβρουάριο, εργοστάσιο παραγωγής φ/β στην Ουαλία η Sharp

Κλείνει, τον Φεβρουάριο, εργοστάσιο παραγωγής φ/β στην Ουαλία η Sharp
18 12 2013 | 12:56

Τον Φεβρουάριο θα πέσουν οι «τίτλοι τέλους» για το εργοστάσιο παραγωγής φωτοβολταϊκών, παραγωγικής δυναμικότητας 400 MW, που διαθέτει η Sharp Corp. στο Wrexham της Ουαλίας, σύμφωνα με το BBC.

Η εταιρεία θα περικόψει συνολικά 250 θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο και δεν θα ανανεώσεις τις συμβάσεις των εργαζομένων, που υπολογίζεται ότι συνολικά ανέρχονται σε 365.

Όπως αναφέρει το BBC, η παραγωγή θα συνεχίσει να παράγει μόνον μικροκύματα (microwaves) με περίπου 114 υπαλλήλους. Στόχος είναι η εταιρεία να μεταμορφώσει και να αναμορφώσει τις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες, ώστε να πετύχει την «αναγέννηση» και την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά της.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM