Γερμανία: Η ενεργειακή μεταρρύθμιση θέτει σε κίνδυνο 900.000 θέσεις εργασίας, λέει η βιομηχανία
Η γερμανική βιομηχανία προειδοποιεί ότι τα νέα ενεργειακά σχέδια της κυβέρνησης της χώρας θέτουν σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
Σύμφωνα με τη βιομηχανία, ιδιαίτερα αρνητικές συνέπειες αναμένεται να έχει, σε περίπτωση που εφαρμοστεί, η πρόταση οι επιχειρήσεις που παράγουν το δικό τους ρεύμα να πληρώνουν τέλη για την υποστήριξη των ΑΠΕ.
Ως γνωστόν, ο σοσιαλδημοκράτης υπουργός Οικονομίας και αντικαγκελάριος, Sigmar Gabriel, έχει τονίσει ότι απαιτείται μεταρρύθμιση του συστήματος επιδοτήσεων και αυτή τη στιγμή εργάζεται για τις λεπτομέρειες.
Αυτή η μεταρρύθμιση, η οποία αποτελεί μία προσπάθεια εξισορρόπησης μεταξύ της διατήρησης της ανάπτυξης στον τομέα των ΑΠΕ και τη εξασφάλιση προσιτής ενέργειας για τη βαριά βιομηχανία, προβλέπει περικοπές έως και 1/3 για τις «πράσινες» επιδοτήσεις έως το 2015, αλλά παράλληλα μειώνει και την υποστήριξη προς τη βιομηχανία.
Η Ομοσπονδία Γερμανικών Βιομηχανιών τονίζει ότι τα σχέδια του Gabriel θέτουν σε κίνδυνο 900.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία, σύμφωνα με δημοσίευμα της Welt am Sonntag. Μάλιστα, σε επιστολή του προς 900 επιχειρήσεις, ο επικεφαλής της ομοσπονδίας Ulrich Grillo τονίζει ότι η υπάρχουσα βοήθεια που δίνεται από την κυβέρνηση στις ενεργοβόρες επιχειρήσεις ήταν μία προϋπόθεση προκειμένου αυτές να παραμείνουν στη χώρα.