Ερώτηση για το "κούρεμα" στα φωτοβολταϊκά από τους "Ανεξάρτητους Έλληνες"

Ερώτηση για το "κούρεμα" στα φωτοβολταϊκά από τους "Ανεξάρτητους Έλληνες"

Ερώτηση για το "κούρεμα" στα φωτοβολταϊκά από τους "Ανεξάρτητους Έλληνες"
17 01 2014 | 12:06

Ερώτηση σχετικά με τις αυξήσεις στο τέλος ΑΠΕ και το «κούρεμα» στα φωτοβολταϊκά κατέθεσαν προς το ΥΠΕΚΑ οι βουλευτές των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» Γιάννης Δημαράς και Γαβριήλ Αβραμίδης («Άρμα Πολιτών»).

Αναλυτικά η ερώτηση έχει ως:

«Θέμα : Κούρεμα» στα φωτοβολταϊκά και πράσινες αυξήσεις στο ρεύμα από 1η Μαρτίου

Κύριε Υπουργέ,
δημοσιεύτηκε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας που προβλέπει πράσινες αυξήσεις από 82% έως και157% στο τέλος ΑΠΕ το οποίο πληρώνουν όλοι οι καταναλωτές μέσω των λογαριασμώντης ΔΕΗ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας tanea.gr, στόχος είναι να εξευρεθούν 1,5 δισ. ευρώ εντός του 2014 ώστε να μηδενιστεί το έλλειμμα του ειδικού λογαριασμού μέσω του οποίου αποζημιώνονται οι παραγωγοί ενέργειας από φωτοβολταϊκά και άλλες ΑΠΕ. H ίδια πηγή αναφέρει ότι το ΥΠΕΚΑ, στο αμέσως προσεχές διάστημα θα καταθέσει νομοσχέδιο για το «κούρεμα» 40% με 50% στις ταρίφες των φωτοβολταϊκών.Γι’ αυτό και στην απόφασή της η ΡΑΕ, προσδιορίζει ως ημερομηνία εφαρμογής των αυξήσεων την 1η Μαρτίου 2014, δίνοντας στην ουσία περιθώριο δυο μηνών στην κυβέρνηση για να μειώσει τις εγγυημένες τιμές.

Ερωτάστε :

1. Aληθεύουν οι αυξήσεις στο τέλος ΑΠΕ που θα επιβαρύνουν σαν τελικό καταναλωτή τον Έλληνα πολίτη;
2. Ισχύουν οι πληροφορίες για μείωση των τιμών στους παραγωγούς των φωτοβολταϊκών που θα έχει σαν αποτέλεσμα την καταστροφή τους;»

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM