ΕΑΣ Βόλου: Επένδυση 2 εκατ. ευρώ σε Φωτοβολταϊκά

ΕΑΣ Βόλου: Επένδυση 2 εκατ. ευρώ σε Φωτοβολταϊκά

ΕΑΣ Βόλου: Επένδυση 2 εκατ. ευρώ σε Φωτοβολταϊκά
25 04 2012 | 08:47

Επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ, από ίδια κεφάλαια, για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων συνολικής ισχύος 700 KW δρομολογεί η ΕΑΣ Βόλου.

Το πρώτο από τα επτά συνολικά συστήματα - ισχύος 100 Kw έκαστο - ήδη τοποθετείται στην στέγη του εργοστασίου της γαλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ και σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΑΣ, Νικήτα Πρίντζο, θα έχει συνδεθεί με το δίκτυο της ΔΕΗ γύρω στις 15 Μαΐου, ενώ άλλα τρία αναμένεται να εγκατασταθούν και να συνδεθούν με την ΔΕΗ μέχρι τα τέλη Ιουνίου και τα υπόλοιπα μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασής τους η ΕΑΣ Βόλου προσβλέπει σε έσοδα της τάξης των 500.000 ευρώ ετησίως.

Το 2011 εκτιμάται, σύμφωνα με τον κ.Πρίντζο, ότι έκλεισε με αύξηση τζίρου του συνόλου των δραστηριοτήτων της ΕΑΣ, της τάξης του 5%, έναντι των 17 εκατ. ευρώ του 2010 και με διατήρηση κερδοφορίας, ενώ ειδικότερα η ΕΒΟΛ εκτιμάται ότι είχε κέρδη προ φόρων της τάξης των 500.000 ευρώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM