Κ. Τσουκαλάς: Η καθυστέρηση πόντισης του καλωδίου δίνει το σήμα ότι είμαστε μία χώρα που διστάζει να διασφαλίσει τα κυριαρχικά της δικαιώματα

Κ. Τσουκαλάς: Η καθυστέρηση πόντισης του καλωδίου με Κύπρο δίνει το σήμα ότι είμαστε μία χώρα που διστάζει να διασφαλίσει τα κυριαρχικά της δικαιώματα

Κ. Τσουκαλάς: Η καθυστέρηση πόντισης του καλωδίου δίνει το σήμα ότι είμαστε μία χώρα που διστάζει να διασφαλίσει τα κυριαρχικά της δικαιώματα
26 06 2025 | 13:01

Καλεσμένος στο ΟΡΕΝ και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» με τους δημοσιογράφους Παναγιώτη Στάθη και Γιάννη Κολοκυθά ήταν σήμερα ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Κώστα Τσουκαλάς.

Εξ αφορμής της παρουσίας του Υπουργού Υγείας νωρίτερα στην ίδια εκπομπή, ο κ. Τσουκαλάς σχολίασε: «Πριν ο κ. Γεωργιάδης είπε στην ουσία ότι ο Υπουργός Εξωτερικών της περιόδου πριν το 2023 κοιμόταν όρθιος και δεν κατάλαβε ότι οργανώθηκε μια συμμαχία που κατέληξε στο παράνομο τουρκολιβυκό μνημόνιο με συνέπειες για τη χώρα. Την ίδια ώρα ο Υπουργός Υγείας δήλωσε ότι φοβούνται όλοι το Μητσοτάκη γιατί τους έχει “διαλύσει”».

«Ποιος τους έχει “διαλύσει” και πώς;», αναρωτήθηκε και απάντησε δηκτικά ότι «αυτή τη στιγμή με την χθεσινή συμφωνία Τουρκίας – Λιβύης έχουμε προφανώς μια αναβάθμιση της αμφισβήτησης των δικών μας κυριαρχικών δικαιωμάτων».

Στη συνέχεια, ο Εκπρόσωπος Τύπου διατύπωσε την άποψή του σχετικά με τη στάση της χώρας μας τα τελευταία χρόνια στα εθνικά ζητήματα. Ανέφερε λοιπόν ότι «όλα αυτά ξεκινάνε από μία πολιτική που το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της είναι ο δισταγμός, η έλλειψη σχεδίου και οι παλινωδίες. Με εφαλτήριο την υπόθεση με το καλώδιο στην Κάσο δώσαμε ένα σήμα ότι δεν είμαστε ικανοί ή τουλάχιστον αποφασισμένοι να διασφαλίσουμε την ηλεκτρική μας διασύνδεση. Ο ίδιος , ο πρώην Πρωθυπουργός ,ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι είναι εξωφρενικό να διστάζουμε στα αυτονόητα κυριαρχικά δικαιώματα . Άρα δεν είναι πεποίθηση μόνο της αντιπολίτευσης. Αυτά δίνουν ένα λάθος σήμα ,ότι είμαστε μια χώρα η οποία δεν μπορεί να διασφαλίσει κυριαρχικά δικαιώματα και ως απάντηση έχουμε τουρκολιβυκά μνημόνια ενώ δεν συντηρήσαμε και τη σχέση με τον Χάφταρ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM