Με 151 υπέρ ψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για την αποεπένδυση της ΔΕΗ

Με 151 υπέρ ψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για την αποεπένδυση της ΔΕΗ

Με 151 υπέρ ψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για την αποεπένδυση της ΔΕΗ
25 04 2018 | 15:28

(upd. 16:42) Με 151 «ναι» πέρασε από τη Βουλή το νομοσχέδιο για την πώληση των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ. Στην ονομαστική ψηφοφορία που ολοκληρώθηκε παρουσία 275 βουλευτών, κατά της ρύθμισης τάχθηκαν 124 βουλευτές ενώ κανείς δεν επέλεξε το «παρών».

Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ και καταψήφισε η αντιπολίτευση. Από την ονομαστική ψηφοφορία απουσίαζαν από την κυβερνητική πλειοψηφία οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Έφη Γεωργοπούλου, Δημήτρης Μπαξεβανάκης και Μάρκος Μπόλαρης, καθώς και ο Κώστας Ζουράρις.

Υπέρ του νομοσχεδίου ψήφισε ο ανεξάρτητος βουλευτής Χάρης Θεοχάρης. 

Νωρίτερα, το energypress έγραφε:

Έπειτα από αίτημα της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, στις 15:30 θα πραγματοποιηθεί από την Ολομέλεια της Βουλής ονομαστική ψηφοφορία σχετικά με νομοσχέδιο πώλησης λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ.

Η προσοχή στρέφεται κυρίως στη στάση που θα κρατήσουν τελικά οι βουλευτές του ΖΥΡΙΖΑ, όπου οι εκλογικές τους περιφέρειες συμπίπτουν με τις λιγνιτικές μονάδες προς πώληση.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM