ΗΠΑ: Το 2013 η χειρότερη χρονιά για τα αιολικά, μετά το 2004

ΗΠΑ: Το 2013 η χειρότερη χρονιά για τα αιολικά, μετά το 2004

ΗΠΑ: Το 2013 η χειρότερη χρονιά για τα αιολικά, μετά το 2004
11 04 2014 | 15:11

Στα 61,11 GW ανήλθε η αιολική ισχύς στις ΗΠΑ κατά το τέλος του 2013, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Αιολικής Ενέργειας.

Η παραπάνω ισχύς αποτελεί το 5,7% της συνολικής εγκατεστημένης ισχύος ηλεκτροπαραγωγής στις ΗΠΑ ενώ μεταφράζεται σε επενδύσεις 118 δις δολαρίων.

Όπως προκύπτει από τη σχετική έκθεση της Ένωσης, οι ΗΠΑ καταλαμβάνουν τη 2η θέση όσον αφορά την εγκατεστημένη ισχύς, ενώ στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κίνα.

Μέσα στο 2013, εγκαταστάθηκαν 1,087 GW αιολικής ισχύος.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για τη χειρότερη απόδοση που έχει καταγράψει η χώρα από το 2004, οπότε η νέα ισχύς είχε ανέλθει σε 396 MW.

Συγκριτικά δε με το 2012, οπότε η νέα ισχύς είχε εκτοξευθεί στα 13,13 GW, το 2013 καταγράφηκε πτώση που αγγίζει το 92%.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM