Ευκαιρίες ανάπτυξης ΑΠΕ στα ορυχεία "βλέπει" η Navigant Research

Ευκαιρίες ανάπτυξης ΑΠΕ στα ορυχεία "βλέπει" η Navigant Research

Ευκαιρίες ανάπτυξης ΑΠΕ στα ορυχεία "βλέπει" η Navigant Research
18 02 2014 | 14:35

Η παγκόσμια εξορυκτική βιομηχανία θα χρησιμοποιήσει τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την κάλυψη τουλάχιστον του 5% της ενεργειακής της κατανάλωσης, σύμφωνα με την Navigant Research.

Η εταιρία προβλέπει μάλιστα ότι είναι πιθανό το ποσοστό να αυξηθεί στο 8% έως το 2022, από λιγότερο από 0,1% που είναι σήμερα.

Ένας αριθμός ορυχείων ήδη χρησιμοποιεί την ηλιακή ενέργεια, σύμφωνα με την Navigant Research, ωστόσο, όπως σημειώνει η  Kerry-Ann Adamson, διευθύντρια έρευνας της εταιρίας, τα εν λόγω μέρη επιλέχθηκαν λόγω συνθηκών όπως το πολύ υψηλό αιολικό δυναμικό.

Σύμφωνα με την ίδια, η εν λόγω βιομηχανία έχει φτάσει σε ένα σημείο που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τις ΑΠΕ, συνδυάζοντάς τες μάλιστα με τεχνολογίες αποθήκευσης ενέργειας.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM