«Μαχαίρι» στις επενδύσεις ΑΠΕ από την RWE

«Μαχαίρι» στις επενδύσεις ΑΠΕ από την RWE

«Μαχαίρι» στις επενδύσεις ΑΠΕ από την RWE
16 01 2014 | 14:57

Σε περαιτέρω μείωση των επενδύσεών της στον τομέα των ΑΠΕ προχωρά η RWE, η μεγαλύτερη εταιρία ηλεκτροπαραγωγής της Γερμανίας.

Την ανακοίνωση έκανε ο επικεφαλής του τμήματος ΑΠΕ της εταιρίας, Hans Buenting.

Όπως ανέφερε στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, η RWE Innogy, δηλ. το κομμάτι της RWE που ασχολείται με τις ΑΠΕ, θα επενδύσει λιγότερα από 500 εκατ. ευρώ στις ΑΠΕ, παρόλο που μέχρι πρότινος αυτός ήταν ο στόχος.

Πάντως ο Buenting δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το πόσο μεγάλες θα είναι οι μειώσεις στις σχεδιαζόμενες επενδύσεις.

Τα νέα επενδυτικά σχέδια της εταιρίας αναμένεται να ανακοινωθούν το Μάρτιο.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM