Συνεργασία Χιλής - Ινδίας στις ΑΠΕ

Συνεργασία Χιλής - Ινδίας στις ΑΠΕ

Συνεργασία Χιλής - Ινδίας στις ΑΠΕ
23 09 2013 | 15:32

Συνεργασία με την Ινδία για την ανάπτυξη του τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ξεκινά η Χιλή.

Η οριστικοποίηση της συνεργασίας έγινε σε συνάντηση που είχε ο χιλιανός υπουργός ενέργειας, Jorge Bunster, με τον ινδό υπουργό Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, Farooq Abdullah στην οποία συζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους η εμπειρία που έχει αποκτήσει η Ινδία στον τομέα της «πράσινης» ενέργειας θα μπορούσε να βοηθήσει τη Χιλή.

Σύμφωνα με σχετικές ανακοινώσεις του Abdullah, η συνεργασία θα ξεκινήσει άμεσα ενώ η Χιλή αναμένεται να μπει δυναμικά στο παιχνίδι των ΑΠΕ κατά τον επόμενο χρόνο.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η Άνω Βουλή της Χιλής ψήφισε υπέρ ενός αναθεωρημένου νομοσχεδίου το οποίο ορίζει ότι η χώρα θα πρέπει μέχρι το 2025 να παράγει το 20% της ενέργειάς της από ΑΠΕ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM