Ενισχύεται το μερίδιο της Siemens στα αιολικά της Αμερικής

Ενισχύεται το μερίδιο της Siemens στα αιολικά της Αμερικής

Ενισχύεται το μερίδιο της Siemens στα αιολικά της Αμερικής
20 09 2013 | 13:33

Ένα νέο κέντρο εκπαίδευσης εγκαινίασε στην Αμερική η Siemens, στόχος του οποίου είναι η βελτίωση των ικανοτήτων των εργαζομένων της στον τομέα της αιολικής ενέργειας.

Το κτίριο, το οποίο κόστισε 7 εκατ. δολάρια, βρίσκεται στο Ορλάντο της Φλόριντα, και η βασική εκπαίδευση που θα παρέχει αφορά τον τομέα της συντήρησης αιολικών πάρκων.

Σημειώνεται ότι πλέον η εταιρία έχει εγκαταστήσει περισσότερες από 3.000 ανεμογεννήτριες στην περιοχή της Αμερικής, κάτι το οποίο δημιουργεί αυξημένες ανάγκες όσον αφορά τη σωστή λειτουργία τους και την απόδοσή τους.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η δραστηριότητα της Siemens στην Αμερική ενισχύεται συνεχώς, κάτι το οποίο έχει οδηγήσει και σε σημαντική αύξηση του προσωπικού της εταιρίας. Είναι ενδεικτικό ότι από 1.600 που απασχολούσε η εταιρία το 2011 στον κλάδο της αιολικής ενέργειας, τώρα απασχολεί πάνω από 2.700. 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM