Η Ρωσία κάνει στροφή προς τις ΑΠΕ και την "πράσινη" ενέργεια
Την περαιτέρω προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στη Ρωσία, εξετάζει η κυβέρνηση, διαβλέποντας την ευρύτερη χρήση τους στο άμεσο μέλλον.
Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, Ντιμίτρι Μεντβέντεφ, «προς το παρόν, η χρήση των ΑΠΕ και της “πράσινης” ενέργειας στη Ρωσία απέχει πολύ από αυτό που θα θέλαμε να είναι», σχολίασε κατά τη διάρκεια εγκαινίων διεθνούς έκθεσης στη Μόσχα.
«Η επάρκεια της χώρας σε υδρογονάνθρακες» είναι -σύμφωνα με το Μεντβέντεφ- η αιτία της χαμηλής χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Και συμπλήρωσε ότι, «αυτή η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει. Βλέπω τις άλλες χώρες να αλλάζουν την προσέγγισή τους σε θέματα “πράσινης” ενέργειας και ΑΠΕ. Πιστεύω ότι οι ΑΠΕ έχουν λαμπρό μέλλον».
Πάντως, επιχειρηματίες και αξιωματούχοι του υπ. Ενέργειας της Ρωσίας φαίνεται να διαφωνούν με την τοποθέτηση Μεντβέντεφ, σχολιάζοντας ότι η κυβέρνηση οφείλει να μην να ασχολείται με «μικροπράγματα», αφού το μέλλον θα εξακολουθήσει να βρίσκεται σε πετρέλαιο και φυσικό αέριο.