Συζήτηση για την ΜΠΕ αιολικού 17,85 MW στο Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων
Την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου και ώρα 19:00 θα συνεδριάσει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων. Μεταξύ άλλων, στη συνεδρίαση θα συζητηθεί η «Γνωμοδότηση επί της ΜΠΕ , αιολικού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας , ισχύος 17,85 Μ.W της εταιρίας «ΑΙΟΛΙΚΗ ΟΛΥΜΠΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ Α.Ε» στην θέση ΄΄Ελάτη – Αετός ΄΄ του ιδιωτικού δάσους Τ.Κ Νεροτριβιάς».
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM