Συζήτηση για την ΜΠΕ αιολικού 17,85 MW στο Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων

Συζήτηση για την ΜΠΕ αιολικού 17,85 MW στο Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων

Συζήτηση για την ΜΠΕ αιολικού 17,85 MW στο Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων
29 01 2013 | 15:58

Την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου  και ώρα 19:00 θα συνεδριάσει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων. Μεταξύ άλλων, στη συνεδρίαση θα συζητηθεί η «Γνωμοδότηση επί της ΜΠΕ , αιολικού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας , ισχύος  17,85  Μ.W της  εταιρίας  «ΑΙΟΛΙΚΗ  ΟΛΥΜΠΟΥ  ΕΥΒΟΙΑΣ  Α.Ε» στην θέση ΄΄Ελάτη – Αετός ΄΄ του ιδιωτικού δάσους Τ.Κ Νεροτριβιάς».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM