Στον «πάγο» μέχρι νεωτέρας το αιολικό της Vestavind στην Νορβηγία

Στον «πάγο» μέχρι νεωτέρας το αιολικό της Vestavind στην Νορβηγία

Στον «πάγο» μέχρι νεωτέρας το αιολικό της Vestavind στην Νορβηγία
05 12 2012 | 13:11

Στον «πάγο» μέχρι νεωτέρας βάζει η Νορβηγία την κατασκευή του πρώτου προγραμματισμένου υπεράκτιου αιολικού πάρκου, με την εταιρεία να επικαλείται έλλειψη πολιτικής στήριξη.

Πρόκειται για  ένα πλήγμα στις ευρωπαϊκές προσπάθειες για την ενίσχυση της παραγωγής από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

"Η έλλειψη της αναγκαίας υποστήριξης για υπεράκτια αιολική ενέργεια από τους πολιτικούς ηγέτες ανάγκασε την Vestavind Offshore AS να σταματήσει την κατασκευή ενός αιολικού πάρκου ισχύος 350-μεγαβάτ,δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Wenche Teigland.

Οι συνθήκες στη Νορβηγία για την παραγωγή αιολικής ενέργειας είναι ιδανικές, και η χώρα έχει τη δυνατότητα να εγκαταστήσει μέχρι και 30.000 μεγαβάτ από υπεράκτιες ανεμογεννήτριες.

Σύμφωνα με μελέτες, η χώρα θα μπορούσε να αυξήσει την ετήσια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικά και υδροηλεκτρικά έργα κατά 13,2 τεραβατώρες για τα επόμενα οκτώ χρόνια, αλλά και την συνολική  παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ μέχρι και  κατά 7,5 ποσοστιαίες μονάδες από τα επίπεδα του 2005, στο 67,5%.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM