Γερμανία: Σημαντική μείωση των εκπομπών άνθρακα λόγω ΑΠΕ

Γερμανία: Σημαντική μείωση των εκπομπών άνθρακα λόγω ΑΠΕ

Γερμανία: Σημαντική μείωση των εκπομπών άνθρακα λόγω ΑΠΕ
27 11 2012 | 13:44

Σημαντική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα πέτυχε η Γερμανία τα τελευταία έτη λόγω της αυξημένης χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, προαναγγέλλοντας την είσοδο στη νέα εποχή της ηλιακής και αιολικής ενέργειας σε επίπεδο ΕΕ.

Συγκεκριμένα η Γερμανία πέτυχε μείωση κατά 2,4% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε σύγκριση με το 2010 σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Περιβάλλοντος (UBA). Το γεγονός αυτό σύμφωνα με τους ειδικούς οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας καθώς η χώρα εγκαταλείπει σταδιακά την πυρηνική ενέργεια.

Το τελευταίο εξάμηνο του 2012, το ποσοστό ηλεκτρικής ενέργειας που παρήχθη από ανανεώσιμες πηγές αυξήθηκε από 20% σε 25% φέρνοντας την χώρα εγγύτερα στο στόχο της για 35% μέχρι το 2020 και 80% μέχρι το 2050.

Κίνητρο για την αύξηση της παραγωγής πράσινης ενέργειας είναι οι επιδοτήσεις για παραγωγούς ηλιακής και αιολικής ενέργειας μέσω του συστήματος εγγυημένης διαφορικής τιμής (feed-in-tariffs) ωστόσο το πρόγραμμα αυτό έχει προκαλέσει έντονη διαμάχη καθώς οι επιδoτήσεις καλύπτονται από υψηλότερες χρεώσεις ηλεκτρισμού στα νοικοκυριά.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM