Ομιλία για την "πράσινη αντίληψη" από τον Δρ. Ηλία Καλαμπόκη
Για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση των μαθητών στην «πράσινη» αντίληψη θα μιλήσει ο Δρ. Ηλίας Καλαμπόκης, στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 18.30, στο Κέντρο Επιστημών «Νόησις» στη Θεσσαλονίκη. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Καλαμπόκης, χημικός και συντονιστής STEM (Science, Technology, Engineering, Math) του Κολεγίου Ανατόλια, θα αναφερθεί στους πρακτικούς τρόπους με τους οποίους μπορεί να οικοδομηθεί η οικολογική συνείδηση στους ενεργούς πολίτες του αύριο.
Τα τελευταία χρόνια τα «πράσινα» μηνύματα κατακλύζουν την καθημερινότητά μας: πράσινα υλικά, πράσινη δόμηση και πράσινα κτίρια, πράσινα επαγγέλματα, πράσινη ανάπτυξη. Η πράσινη προσέγγιση μοιάζει να βρίσκεται παντού και μαζί της η εισαγωγή νέων διεργασιών, τεχνικών, συνηθειών και υλικών πιο φιλικών προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο.
Η Χημεία, πρωτοπόρος στην πράσινη προσπάθεια, ακολουθήθηκε από τις υπόλοιπες επιστήμες, με αποτέλεσμα σήμερα να εξαπλώνονται και να γίνονται ορατά τα αποτελέσματα της υιοθέτησης της πράσινης αντίληψης. Στο σχολικό περιβάλλον η διδασκαλία μέσα από παρουσιάσεις, πειράματα, κατασκευές και εκπαιδευτικά ταξίδια μπορεί να οδηγήσει τους πολίτες του αύριο στη διαμόρφωση πράσινης συνείδησης, η οποία θα θεωρεί ως δεδομένη την προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση της ενέργειας και των φυσικών πόρων.
Η εκδήλωση γίνεται στα πλαίσια των «Καφέ της Επιστήμης», που διεξάγονται για όγδοη συνεχή χρονιά στο Κέντρο, με τη συνεργασία του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης και Βρετανικού Συμβουλίου.