Νέος CEO στο τμήμα αιολικών της Siemens

Νέος CEO στο τμήμα αιολικών της Siemens

Νέος CEO στο τμήμα αιολικών της Siemens
01 07 2013 | 16:34

Τον Markus Tacke όρισε ως νέο διευθύνοντα σύμβουλο στο τμήμα Αιολικής Ενέργειας η Siemens.

Ο Tacke, ο οποίος αντικαθιστά τον Felix Ferlemann, θα αναλάβει τα νέα του καθήκοντα από την 1η Αυγούστου.

Σημειώνεται ότι ο νέος CEO αιολικής ενέργειας της Siemens έχει διατελέσει διευθύνων σύμβουλος στον τομέα πετρελαίου και φυσικού αερίου της εταιρίας.

Παλαιότερα είχε εργαστεί και στο τμήμα τουρμπίνων ατμού.

Ο απερχόμενος CEO, Ferlemann, αφήνει την εταιρία, μετά από αμοιβαία συμφωνία, προκειμένου να αναζητήσει νέες προκλήσεις στη σταδιοδρομία του, όπως τουλάχιστον έχει γίνει γνωστό έως σήμερα.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM