Μειώνει την κατανάλωση άνθρακα η Κίνα
Να μειώσει την κατανάλωση άνθρακα στο 65%, ή και λιγότερο, της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας μέχρι το 2017, σχεδιάζει η Κίνα, όπως ανακοινώθηκε επισήμως από την κινεζική κυβέρνηση
Αυτή τη στιγμή ο άνθρακας αντιπροσωπεύει περίπου το 70% του ενεργειακού μείγματος της χώρας.
Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η συμβολή των μη ορυκτών καυσίμων θα αυξηθεί στο 13%.
Σημειώνεται ότι τον περασμένο χρόνο, τα μη ορυκτά καύσιμα κατείχαν μερίδιο 9,1%.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM