Μειώνει την κατανάλωση άνθρακα η Κίνα

Μειώνει την κατανάλωση άνθρακα η Κίνα

Μειώνει την κατανάλωση άνθρακα η Κίνα
13 09 2013 | 14:35

Να μειώσει την κατανάλωση άνθρακα στο 65%, ή και λιγότερο, της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας μέχρι το 2017, σχεδιάζει η Κίνα, όπως ανακοινώθηκε επισήμως από την κινεζική κυβέρνηση

Αυτή τη στιγμή ο άνθρακας αντιπροσωπεύει περίπου το 70% του ενεργειακού μείγματος της χώρας.

Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η συμβολή των μη ορυκτών καυσίμων θα αυξηθεί στο 13%.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο χρόνο, τα μη ορυκτά καύσιμα κατείχαν μερίδιο 9,1%.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM