ΙΝΤΡΑΚΑΤ: Σε λειτουργία, στο β’ εξάμηνο του 2014, αιολικό 21 MW

ΙΝΤΡΑΚΑΤ: Σε λειτουργία, στο β’ εξάμηνο του 2014, αιολικό 21 MW

ΙΝΤΡΑΚΑΤ: Σε λειτουργία, στο β’ εξάμηνο του 2014, αιολικό 21 MW
26 06 2014 | 17:21

Αιολικό πάρκο, ισχύος 21 MW, στη Βοιωτία θα θέσει σε λειτουργία εντός του δεύτερου εξαμήνου του 2014 η ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Στην εν λόγω ανακοίνωση προέβη ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Πέτρος Σουρέτης, κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης που έγινε σήμερα.

Όπως υποστήριξε ο ίδιος, τα αιολικά πάρκα «θα έχουν ισχυρή δυναμική μέχρι το 2020 και όπως έχει αποδειχθεί δεν εμφανίζουν υψηλό ρίσκο».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM