Bloomberg: Στην "εντατική" η αιολική ενέργεια στις ΗΠΑ λόγω σχιστολίθου

Bloomberg: Στην "εντατική" η αιολική ενέργεια στις ΗΠΑ λόγω σχιστολίθου

Bloomberg: Στην "εντατική" η αιολική ενέργεια στις ΗΠΑ λόγω σχιστολίθου
07 04 2014 | 13:18

Σε αρκετά δυσχερή κατάσταση βρίσκεται η βιομηχανία αιολικής ενέργειας των ΗΠΑ, με την επανάσταση του σχιστολιθικού αερίου στη χώρα να αποτελεί μία από τις βασικότερες αιτίες γι αυτή την εξέλιξη, σύμφωνα με άρθρο του Bloomberg.

Όπως τονίζει το πρακτορείο, η βιομηχανία των 14 δις δολαρίων, η οποία αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο αγοραστή ανεμογεννητριών παγκοσμίως, παραπαίει εξαιτίας του διπλού «χτυπήματος» που δέχθηκε αφενός από την αφθονία του φθηνού σχιστολιθικού αερίου και αφετέρου από την παύση των ομοσπονδιακών επιδοτήσεων, οι οποίες καθιστούσαν τις συγκεκριμένες επενδύσεις αρκετά ελκυστικές.

Το Bloomberg, επικαλούμενο δηλώσεις κύκλων του αιολικού κλάδου, τονίζει ότι χωρίς την επαναφορά των επιδοτήσεων, οι οποίες ανέρχονταν σε 23 δολ. ανά μεγαβατώρα, η βιομηχανία δεν μπορεί να ανακάμψει και οι ΗΠΑ μπορεί να μην καταφέρουν τελικά να μειώσουν την  εξάρτησή τους από τα ορυκτά καύσιμα.

Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του ρεπουμπλικάνου κυβερνήτη της Νότιας Ντακότα,  Dennis Daugaard, ότι εάν το φυσικό αέριο δεν ήταν τόσο φθηνό, η αιολική ενέργεια θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική.

Σημειώνεται ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους το φυσικό αέριο διατηρείται σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές είναι η μειωμένη φορολογία των φορέων εκμετάλλευσής του.  

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM