Αύξηση 2,7% ετησίως στη χρέωση δικτύου της Χαμηλής Τάσης ζητά ο ΔΕΔΔΗΕ με βάση το νέο πρόγραμμα ανάπτυξης - Άλμα 266 εκατ. ευρώ στο Επιτρεπόμενο Έσοδο σε βάθος πενταετίας

Αύξηση 2,7% ετησίως στη χρέωση δικτύου της Χαμηλής Τάσης ζητά ο ΔΕΔΔΗΕ με βάση το νέο πρόγραμμα ανάπτυξης - Ανεβαίνει 266 εκατ. ευρώ το Επιτρεπόμενο Έσοδο σε βάθος πενταετίας

Αύξηση 2,7% ετησίως στη χρέωση δικτύου της Χαμηλής Τάσης ζητά ο ΔΕΔΔΗΕ με βάση το νέο πρόγραμμα ανάπτυξης - Άλμα 266 εκατ. ευρώ στο Επιτρεπόμενο Έσοδο σε βάθος πενταετίας
18 11 2025 | 07:30

Σε αύξηση του Επιτρεπόμενου Εσόδου και των χρεώσεων δικτύου προσανατολίζεται ο ΔΕΔΔΗΕ, με βάση το νέο πενταετές σχέδιο ανάπτυξης για την περίοδο 2026-2030, που τέθηκε χθες σε διαβούλευση.

Να σημειώσουμε αρχικά ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αναμένει αύξηση της κατανάλωσης κατά 18,8% στη Μέση Τάση και κατά 10,1% στη Χαμηλή Τάση στα χρόνια ως το 2030.

Η μέση χρέωση δικτύου αναμένεται να αυξηθεί κατά την εν λόγω περίοδο ετησίως κατά 0,8% στη ΜΤ και κατά 2,7% στη ΧΤ, λαμβάνοντας υπόψη την κατανάλωση και το Επιτρεπόμενο Έσοδο του διαχειριστή.

Συγκεκριμένα, η εξέλιξη ανά έτος έχει ως εξής:

65

Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι το Επιτρεπόμενο Έσοδο επιμερίστηκε κατά 11% στους χρήστες ΜΤ και κατά 89% στους χρήστες ΧΤ. Συνολικά το Έσοδο πρόκειται να αυξηθεί από 1,177 δισ. ευρώ το 2026 σε 1,443 δισ. ευρώ το 2030.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM