Αναβαθμίζει το αιολικό της στη Σκωτία η Infinergy

Αναβαθμίζει το αιολικό της στη Σκωτία η Infinergy

Αναβαθμίζει το αιολικό της στη Σκωτία η Infinergy
20 09 2013 | 15:46

Στον επανασχεδιασμό της αιολικής της φάρμας στην Σκωτία προχωρά η Infinergy. Επί της παρούσης η ισχύς του αιολικό είναι 180 MW και στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει τα 220 MW.

Για να προχωρήσει τα σχέδιά της, η εταιρεία έχει καταθέσει αίτηση στην κυβέρνηση της Σκωτίας και αναμένει το «πράσινο φως» για να προχωρήσει.

Το έργο βρίσκεται κοντά στις περιοχές Dufftown και Morey.

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Infinergy, Esbjorn Wilmar, δήλωσε ότι «αυτός ο επανασχεδιασμός θα αποτελέσει μια ευκαιρία για αύξηση των ΑΠΕ που παράγεται στην περιοχή».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM