Alstom: Νέο συμβόλαιο για ανεμογεννήτριες 48 MW στην Ιαπωνία

Alstom: Νέο συμβόλαιο για ανεμογεννήτριες 48 MW στην Ιαπωνία

Alstom: Νέο συμβόλαιο για ανεμογεννήτριες 48 MW στην Ιαπωνία
09 01 2014 | 12:37

Συμφωνία για την παράδοση ανεμογεννητριών 48 MW στη Δυτική Ιαπωνία έκλεισε η Alstom με την Green Power Investment Corporation.

Ειδικότερα, βάσει της συμφωνίας, η γαλλική εταιρεία θα προμηθεύσει και θα επιβλέψει την εγκατάσταση 29 ανεμογεννητριών της σειράς ECO 74.

Το αιολικό πάρκο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία το 2016.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Alstom έχει ενσωματώσει στις ανεμογεννήτριες της τεχνολογία κατάλληλη για τη σεισμική δραστηριότητα της Ιαπωνίας.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM