Αίτηση πτώχευσης από τη φινλανδική WinWind

Αίτηση πτώχευσης από τη φινλανδική WinWind

Αίτηση πτώχευσης από τη φινλανδική WinWind
10 10 2013 | 12:54

Προς πτώχευση οδεύει η φινλανδική εταιρία κατασκευής ανεμογεννητριών, WinWind, μετά από σοβαρές ζημίες χρόνων.

Όπως έγινε γνωστό, η εταιρία έχει ήδη καταθέσει αίτηση πτώχευσης στο περιφερειακό δικαστήριο της Φινλανδίας, το οποίο θα πρέπει να εξετάσει κατά πόσο η εταιρία μπορεί να παραμείνει σε λειτουργία ή αν θα πρέπει να αναζητηθούν αγοραστές για τα περιουσιακά της στοιχεία.

Σε δήλωσή της η WinWind σημείωσε ότι συνολικά 130 εργαζόμενοι σε Φινλανδία και Σουηδία επηρεάζονται από αυτή την εξέλιξη.

Σημειώνεται ότι τα χρέη της εταιρίας αυτή τη στιγμή ανέρχονται σε 300 εκατ. ευρώ περίπου.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM