Αιολικό πάρκο 46 MW αποκτά η ΙΚΕΑ στον Καναδά

Αιολικό πάρκο 46 MW αποκτά η ΙΚΕΑ στον Καναδά

Αιολικό πάρκο 46 MW αποκτά η ΙΚΕΑ στον Καναδά
15 11 2013 | 10:31

Το αιολικό πάρκο Oldman 2, που κατασκευάζεται στην Αλμπέρτα του Καναδά, θα αποκτήσει η ΙΚΕΑ από την ιρλανδική Mainstream Renewable Power.

Η κατασκευή του πάρκου βρίσκεται σε εξέλιξη και υπολογίζεται ότι θα λειτουργήσει το φθινόπωρο του 2014. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους, η συνολική ισχύος του υπολογίζεται στα 46 MW.

Το Oldman 2 θα ανήκει εξ ολοκλήρου στην ΙΚΕΑ Καναδά, καθιστώντας της ως μια εκ των εταιρειών με το μεγαλύτερο αιολικό πάρκο της χώρας. Ετησίως, υπολογίζεται ότι θα παράγει 161 GWh, διπλάσια ισχύς απ’ όση χρειάζεται συνολικά η εταιρεία.

Το Oldman 2 είναι το δεύτερο αιολικό πάρκο της ΙΚΕΑ, αφού σχετικά πρόσφατα απέκτησε κι άλλο αιολικό στην Ιρλανδία.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM