Skip to main content
Menu
English edition Live Blog Weekly Issues

Στα βενζινάδικα μεταφέρεται η μάχη των αλυσίδων super market

Ανοίξαν καταστήματα ακόμη και στις εθνικές οδούς και στους μεγάλους οδικούς άξονες. Επεκτάθηκαν σε κάθε γειτονιά της χώρας και φρόντισαν να «κτίσουν» μαγαζιά ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε περιοχής, όπως mini market, super market και hypermarket.

Τώρα πλέον ο ανταγωνισμός μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ έχει μεταφερθεί και στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Και αυτό γιατί μέσω των πρατηρίων, οι αλυσίδες απευθύνονται σε μια τελείως νέα αγορά ενώ παράλληλα ξεπερνούν και το πρόβλημα του ωραρίου (τα συγκεκριμένα καταστήματα λειτουργούν 24ωρες το 24ωρο) αλλά και των ημερών λειτουργίας (είναι ανοικτά όλη την εβδομάδα).

Μετά την ΑΒ Βασιλόπουλος, που έλαβε το βάπτισμα του πυρός στη συγκεκριμένη αγορά πριν από ένα χρόνο σχεδόν, σε συνεργασία με την Coral, δικαιούχο των σημάτων Shell στην Ελλάδα, μια ακόμη αλυσίδα διεκδικεί μερίδιο από την αναπτυσσόμενη αγορά εντός των πρατηρίων υγρών καυσίμων.

Πρόκειται για την βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Δ. Μασούτης η οποία σύμφωνα με στελέχη της προχώρησε σε συνεργασία με την ΕΚΟ και συγκεκριμένα, με τη θυγατρική της ΕΚΟ Καλυψώ. Η συμφωνία συνεργασίας αφορά στη δημιουργία εντός των πρατηρίων της ΕΚΟ, καταστημάτων της Μασούτης με την επωνυμία Express – Market.

Ηδη το πρώτο κατάστημα λειτουργεί εδώ και λίγο διάστημα στη Βόρειο Ελλάδα. Στο σχεδιασμό είναι η δημιουργία πάνω από 50 τέτοιων καταστημάτων σε αντίστοιχα πρατήρια της ΕΚΟ στην περιοχή της Βορείου Ελλάδος έως και τη Θεσσαλία.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία Διαμαντής Μασούτης από το 2005 αναπτύσσει το δίκτυο καταστημάτων franchise express market και ειδικής συνεργασίας. Στο τέλος της περασμένης χρονιάς, το δίκτυο καταστημάτων express market αριθμούσε 120 καταστήματα από 96 το 2012, 64 το 2011 και 33 το 2006, ενώ ο αριθμός των καταστημάτων ειδικής συνεργασίας άγγιξε πέρυσι τα 977 από 787 καταστήματα το 2012, 603 το 2011 και 118 το 2006.

Στο δίκτυο καταστημάτων franchise, όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα αποκτούν ενιαία ταυτότητα, με κοινό αναγνωρίσιμο σήμα και όνομα express market.
 Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα ειδικής συνεργασίας στην οποία οι συνεργάτες μέσω τριγωνικών πωλήσεων μπορούν και προμηθεύονται τα προϊόντα που διακινούν στα καταστήματά τους είτε από τη Διαμαντής Μασούτης, είτε απευθείας από τη βιομηχανία.

(της Αλεξάνδρας Γκίτση, euro2day.gr)



ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

-A +A

Σχετικά άρθρα