Skip to main content
Menu
English edition Live Blog Weekly Issues

Οριστική η απόφαση: Το ΥΠΕΝ δεν βλέπει περιθώρια αλλαγής στην όδευση του TAP στην Καβάλα

Θοδωρής Παναγούλης

Ενδεικτική του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζει πλέον το ΥΠΕΝ το θέμα των αντιδράσεων από το Δήμο Καβάλας και μικρή ομάδα κατοίκων, σχετικά με την όδευση του αγωγού TAP από την περιοχή Τενάγη Φιλίππων, υπήρξε η χθεσινή μεγάλη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην οδό Μεσογείων.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι τοπικοί φορείς, μεταξύ των οποίων και οι εκπρόσωποι του Αγροτικού Συλλόγου που αντιδρούν, οι τοπικοί βουλευτές, η Δήμαρχος Καβάλας, αλλά και εκπρόσωποι του ΤΕΕ και του ΓΕΩΤΕΕ. Παρουσιάστηκε μάλιστα αναλυτικά η μελέτη – γνωμοδότηση που έχει εκπονήσει το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, με την οποία ο πλέον αρμόδιος επιστημονικός φορέας διαβεβαιώνει ότι οι φόβοι που εκφράζονται από τους αντιδρώντες δεν έχουν κάποια βάση.

Η χθεσινή πρωτοβουλία του ΥΠΕΝ φαίνεται ότι ήταν η ύστατη για να ξεπεραστούν οι αντιδράσεις, είναι όμως αμφίβολο αν θα έχει αποτέλεσμα.

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες του energypress ο κ. Σταθάκης μετά την παρουσίαση του ΤΕΕ και μετά τη διατύπωση των ενστάσεων από την πλευρά της ομάδας που αντιδρά, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο συνέχισης της συζήτησης για αλλαγή όδευσης και ότι το έργο θα ολοκληρωθεί κανονικά με βάση την προγραμματισμένη χάραξη που προήλθε μετά την τροποποίηση που έκανε η κοινοπραξία κατά το αρχικό στάδιο της διαβούλευσης. 

Στο ίδιο κλίμα φαίνεται ότι είναι πλέον και οι τοπικοί κυβερνητικοί βουλευτές οι οποίοι βλέπουν τον κίνδυνο υπονόμευσης ενός έργου εθνικών διαστάσεων.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το πρόβλημα στα Τενάγη Φιλίππων έχει να κάνει με την υλοποίηση του αγωγού σε ένα τμήμα μήκους 10, μόλις, χιλιομέτρων από το σύνολο των 550 χιλιομέτρων που έχουν κατασκευαστεί ή κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή επί ελληνικού εδάφους.

Οι εργασίες στο επίμαχο τμήμα των 10 χιλιομέτρων ήταν προγραμματισμένες να ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2016 και ακόμη βρίσκονται σε εκκρεμότητα. Έχει κατασκευαστεί ή διαμορφωθεί το τμήμα του αγωγού μέχρι το 195 χιλιόμετρο και μετά το 205 χιλιόμετρο, αφήνοντας μια “τρύπα” χωρίς την οποία δεν μπορεί βεβαίως να λειτουργήσει το έργο.

  



ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

-A +A

Σχετικά άρθρα