«Εμφύλιος» μεταξύ δημάρχου και φορέων-συλλόγων για τον ΣΜΑ Ευκαρπίας

«Εμφύλιος» μεταξύ δημάρχου και φορέων-συλλόγων για τον ΣΜΑ Ευκαρπίας

«Εμφύλιος» μεταξύ δημάρχου και φορέων-συλλόγων για τον ΣΜΑ Ευκαρπίας
11 09 2013 | 16:20

Διευκρινίσεις για τη στάση του δημάρχου Παύλου Μελά στο θέμα του ΣΜΑ της Ευκαρπίας ζητά, με ανακοίνωσή του, το Δίκτυο Φορέων και Συλλόγων Δυτικής Θεσσαλονίκης κατά της κατασκευής του έργου.

Συγκεκριμένα, επισημαίνει ότι μέχρι τώρα Δήμος και Δίκτυο είχαν την ίδια θέση απέναντι στο ζήτημα και θέτει ερωτηματικά για το αν ο δήμαρχος συναίνεσε για την πραγματοποίηση δημοσκόπησης και την παράταση του έργου κατά 10 μήνες από την πλευρά του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ), ώστε να αποφευχθεί η πιθανότητα απένταξής του από τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα.

Τα παραπάνω θα τεθούν στην αποψινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παύλου Μελά, ενώ προσεχώς έχει προγραμματιστεί γενική συνέλευση του Δικτύου στην πλατεία Δημοκρατίας, στην Ευκαρπία.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Διαμαντής Παπαδόπουλος διαψεύδει, με δηλώσεις του στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, την οποιαδήποτε εμπλοκή του τόσο στη δημοσκόπηση όσο και στη διαδικασία λήψης της απόφασης για την παράταση του έργου. «Δεν συμμετέχω σε οποιαδήποτε απόφαση του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) που έχει σχέση με το ΣΜΑ» αναφέρει χαρακτηριστικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM