Σε εξέλιξη η 1η ενεργειακή εβδομάδα Περιφέρειας Κρήτης

Σε εξέλιξη η 1η ενεργειακή εβδομάδα Περιφέρειας Κρήτης

Σε εξέλιξη η 1η ενεργειακή εβδομάδα Περιφέρειας Κρήτης
05 06 2013 | 11:08

Η Τελετή Έναρξης της 1ης Ενεργειακής Εβδομάδας - που διοργανώνεται με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κρήτης Ενεργειακού Κέντρου και 6 Δήμους της Κρήτης -  έγινε με μεγάλη επιτυχία τη Δευτέρα 3 Ιουνίου στο Δήμο Χερσονήσου, όπου μαθητές συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δράσεις με θέμα την Ενέργεια και το Περιβάλλον. Οι εκπαιδευτικές δράσεις υλοποιήθηκαν από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νεάπολης- Ιεράπετρας σε συνεργασία με το Δήμο και οι εκδηλώσεις συνεχίστηκαν το απόγευμα με βραβεύσεις εθελοντών και Επιχειρήσεων.

Χτες Τρίτη, τη σκυτάλη παρέλαβε ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας με ταυτόχρονες δράσεις σε Αρκαλοχώρι Θραψανό και Καστέλλι. Η Ημέρα Ενέργειας υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία με τη βοήθεια όλων, μικρών και μεγάλων και με τη συμμετοχή των τοπικών σχολείων και φορέων. Η Ημέρα ξεκίνησε με σχολικές γιορτές, εκθέσεις ζωγραφικής και κατασκευών, διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων και θεατρικά δρώμενα και συνεχίστηκε μέχρι το βράδυ με ειδική εσπερίδα στο Αρκαλοχώρι τη διοργάνωση της οποίας υποστήριξε η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, (ΠΕΚΠΕ Κρήτης), ενώ στο Θραψανό οι Πολιτιστικοί Σύλλογοι μοίρασαν πήλινες γλάστρες και λουλούδια στους δημότες.   

Σήμερα Τετάρτη, τη σκυτάλη για τη διοργάνωση της 3ης Ημέρα Ενέργειας αναλαμβάνει ο Δήμος Ηρακλείου με εκπαιδευτικές δράσεις για μαθητές προσχολικής αγωγής. Το μεσημέρι οι εκδηλώσεις μεταφέρονται στην πλατεία Καλλέργων (Λιοντάρια) όπου καθόλη τη διάρκεια της ημέρας λαμβάνουν χώρα διάφορα εορταστικά - μουσικοχορευτικά δρώμενα. Παράλληλα μέχρι και τις 21:00 το βράδυ λειτουργεί στην αίθουσα Ανδρόγεω ειδική έκθεση με παιδικές κατασκευές από ανακυκλωμένα υλικά, ενώ στις 17:30 το απόγευμα θα προβληθεί ντοκιμαντέρ του Ενεργειακού Κέντρου Περιφέρειας Κρήτης : «Τα Ευρωπαϊκά Νησιά με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Δείχνοντας το δρόμο προς το μέλλον». Η 3η Ημέρα Ενέργειας στο νησί κλείνει με ειδική ενημερωτική εκδήλωση στην αίθουσα Ανδρόγεω η οποία περιλαμβάνει εισηγήσεις εκπαιδευτικών και επαγγελματιών με θέμα την εξοικονόμηση ενέργειας σε σπίτια και σχολεία.
Αύριο Πέμπτη, η Ενεργειακή Εβδομάδα συνεχίζεται με ταυτόχρονες δράσεις στους Δήμους Μαλεβιζίου (υπαίθριος χώρος απέναντι από το Τεχνόπολις) και Φαιστού (Πλατεία Δημαρχείου στις Μοίρες).

Η Εβδομάδα θα κλείσει στο Δήμο Ρεθύμνου την Παρασκευή 7/6/2013 όπου επίσης θα υλοποιηθούν εκπαιδευτικές δράσεις για παιδιά με την υποστήριξη του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευση Ανωγείων και του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών του 9ου Δημοτικού Σχολείου.  Παράλληλα, θα λειτουργήσουν 3 Περίπτερα Ενημέρωσης σε κεντρικές πλατείες του Δήμου, και μεταξύ άλλων θα υλοποιηθεί βραδινή ποδηλατοβόλτα στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Θα ακολουθήσει  παρουσίαση με θέμα την παραγωγή Ενέργειας από τη σύντηξη Υδρογόνου από το Ερευνητικό Κέντρο Φυσικής Πλάσματος και laser του ΤΕΙ Κρήτης  στο συνεδριακό χώρο ΞΕΝΙΑ στις 20:00.

Για αναλυτικές πληροφορίες όσον αφορά το Πρόγραμμα και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να συμμετάσχετε στις εκδηλώσεις ανατρέξτε στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κρήτης και στις ιστοσελίδες των Δήμων που συμμετέχουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM