Μοντέλο δημοπρασιών εξετάζει για τα φωτοβολταϊκά η Γερμανία

Μοντέλο δημοπρασιών εξετάζει για τα φωτοβολταϊκά η Γερμανία

Μοντέλο δημοπρασιών εξετάζει για τα φωτοβολταϊκά η Γερμανία
13 11 2013 | 12:57

Την εφαρμογή ενός νέου μοντέλου για τα φωτοβολταϊκά που θα εγκατασταθούν στη Γερμανία μελλοντικά σχεδιάζει η επερχόμενη κυβέρνηση συνασπισμού της χώρας, σύμφωνα με την προκαταρκτική έκδοση της συμφωνίας που έχει επιτευχθεί για τα ενεργειακά θέματα.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδουν τα διεθνή κλαδικά μέσα, η αρχική συμφωνία προβλέπει την εφαρμογή του μοντέλου των δημοπρασιών για τη νέα ισχύ φωτοβολταϊκών, με τον πρώτο διαγωνισμό να πραγματοποιείται το αργότερο έως το 2016.

Πρόκειται ουσιαστικά για μία πειραματική εφαρμογή του εν λόγω μοντέλου με στόχο η Γερμανία να αποκτήσει εμπειρία στο κομμάτι των δημοπρασιών και να διαπιστώσει στην πράξη εάν η συγκεκριμένη μέθοδος θα μπορούσε να βοηθήσει τη Γερμανία να επιτύχει το στόχο της απεξάρτησης από την πυρηνική ενέργεια.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάτι τέτοιο, σύμφωνα με το κείμενο της συμφωνίας, τα επίπεδα επιδοτήσεων των ΑΠΕ θα καθοριστούν βάσει του μοντέλου των δημοπρασιών.

Σε πρώτη φάση αναμένεται να δημοπρατηθούν 600 MW.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM